شهید عیـــسی بــراری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید عیـــسی بــراری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید عیـــسی بــراری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام عیـــسی بــراری از شهدای دانش آموز شهرستان ساری می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : جمال
تاریخ تولد : 1352/06/08
تاریخ شهادت : 1367/03/04
محل تولد : ساری
گلزار گلستان شهدای روستای جور جاده ساری
نحوه شهادت : شیمیایی
محل شهادت : شلمچه
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

خاطره­از برادر شهید

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ق.ظ

آخرین باری که عیسی جان جهت کسب اجازه از پدر و مادر و خداحافظی برای اعزام به جبهه از ساری آمد به او گفتم که درسش را تمام کند و بعد از اتمام تحصیلات برای اعزام اقدام کند. او با لبخند همیشگی خود گفت اگر امثال من محصلین، دانشجویان به فکر اتمام تحصیلات، متأهلین به فکر زن و فرزند خود خلاصه هر کس بخواهد به فکر دلبستگی های دنیوی باشد پس چه کسی باید از ناموس و شرف، آب و خاک این مملکت دفاع کند.

یکی از همرزمان شهید نقل کرده که شهید براری با وجود سن کم دارای روحیه بالایی بود و حتی به ما که از نظر سنی بزرگتر و سابقه حضور بیشتری در جبهه داشتیم هم روحیه می داد. همیشه بشاش بود و لبخند به لب داشت. در کارش خیلی جدی بوده و به همه کمک می کرد و در برخورد با مجروحین و انتقال آنها نهایت احتیاط را داشته و به مجروحین روحیه می داد. او بهترین امدادگر گروهان امام محمد باقر بود.



  

۹۴/۰۹/۲۸ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی